Polis and spa

Tjena, vad jobbigt det är med hela visumgrejen. Puhh. Man blir ju trött bara tanken på. Liksom. Så idag har jag varit hos polisen för att förlänga mitt visum i 1 månad till.. För mitt visum går nämligen ut idag. IDAG! Gode Gud låt de vara fine. Det skulle nämligen ta en vecka innan jag skulle få tillbaka mitt pass  Och då få klarhet i om de är grönt. Fyyy. Men enligt alla som har hjälpt mig med denna procedur sa att vara fine. Men man ska aldrig ropa hej förrän man är över bäcken. De är något som jag har lärt mig de senaste tiden i Kina. In china everything is possible.

Nedan kommer lite bilder från gårdagens utflykt, vi åkte till de varma källorna i an ning, det var super. Bada, åt god mat, fick massage. Det var verkligen en skön upplevelse mitt i allt.

..Och som sagt min kamera är inte superstabil..

Bless.

B-ful:)

diggar den awkwarda längden på mina shorts. badtofflorna var sköna dock"

cocoskälla"

O&O

 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är vår solstråle!

2010-11-18 @ 20:40:12
Postat av: camilla

Cutiepie! miss ya! puss

2010-11-30 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0