paus

Okej, lite dåligt med updates. Jag tar en paus från mitt kinesiskaplugg och gör en liten lätt sammanställning av min vecka. Efter den dramatiska kvällen på stan, så har jag även fått äventyra ett oväder där regnet öste ner över stan. Dagen efter så var jag och Lotta mer eller mindre tvugna att cykla till skolan. Regnet hade då öst ner hela natten samt morgonen så översvämning var ett faktum, gatorna var så gott som täckta av vatten.. Helt galet!

I torsdags så var det posersuppsätning i city, inför en konstutställning som vi ska ha på Nordica den 18 sep. Där jag för övrigt skall hålla ett litet tal om utställningen och konstnären. (? ) I fredags var det förbereddelser inför den stora kreativa marknaden som har ägt rum nu i helgen. Där lokalbefolkningen kommer och säljer alla möjliga saker. Allt från smycken, kläder, väskor, till fotografier och skrotskapelser. Vi hade även en "svensk kakbuffe som nordicas kok/bagare hade bakat upp med lucia bun, ginger cookies, brownies, coffee muffle, appel cake and so on.. Kändes helt rätt med lussekatter och pepparkakor nu. Jag gillar.

I dag så skulle jag velat hänga på till den internationella kyrkan, men hade ett kök/cafe pass på nordica så de krockade tyvärr.. Kommer fler tillfällen i guess..

Har även erfarat en nu-orkar-jag-inte-mer-känsla. Svealand jag gillar dig!
tv4play en räddare i nöden.. Peter jöback-Jag kommer hem igen till jul:)

Keep in touch.


Love&Care

Kommentarer
Postat av: manda

nice fiff! Keep it up. Och nu-orkar-visst-mer- känslorna får du claima, medans du rebukar dom andra. Ber för dig! pussss

2010-09-13 @ 18:43:22
URL: http://mandik.blogg.se/
Postat av: Camilla

fiffi-piff! keep up the good work. amanda o jag hade tjejgrupp igår med konfatjejerna, de saknar dig och det gör vi också! hoppas du får en nice helg. Pöss

2010-09-17 @ 11:06:02
Postat av: Anonym

Frida! Det är helt naturligt, men du grejar det!

Jag tänker och ber för dig. Du är modigt och detta är stort

2010-09-19 @ 20:36:59
Postat av: Anonym

fattar inte varför mitt namn aldrig kommer med. Får helt enkelt acceptera att jag inte är tekniskt lagd. Detta och föregående är alltså postat av Allan brallan

2010-09-19 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0