Han vakar

Sitter i min säng och månen lysser in. De är nu kväll och mörkret har fallit över Kunming, man känner att stillheten lägger sig så smått över staden. Fast bara i några timmar till sen vaknar hon och nattlivet sätter igång.. Kunming är nämligen en 24 hours on the go. Händer alltid saker och människor flockas runt restauranger och kareokebarer och man känner en viss intensitet. Vilket är en stor kontrast från mig.. Där stillhet är ett måste. Men jag lär mig att finna den mitt i ett intenst myller.. Saknar Er redan, hoppas ni mår bra!

Återkommer med lite bilder från Beijing (kinesiska muren, himmelska fridens torg och den förbjudna staden.)

Love You!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-08-24 @ 15:15:54
URL: http://ceciliav.se
Postat av: G E L I C A <3

Hejsan ,, jättesöt blogg du har tjejen :)

Väldigt fin header !! ;P

Kraaaaam Angie <3

2010-08-24 @ 15:18:34
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Alice

Frida. Härligt med så täta uppdateringar :D.

Förstår att allt är helt annorlunda, men tro det eller ej, det kommer snart bli vardag och du kommer känna dig hemma i det nya "hemlandet". Ja, jag tror också på att hitta stillheten i det yttre kaoset

Ber för dig! KRAMAR

2010-08-25 @ 07:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0