song

Ensamtid i Malmö, skönt! har varit intensiva dagar med mycket tankar, ifrågasättande om jag gjort rätt beslut. Ska jag verkligen åka? är jag helt knäpp.. och så vidare.. Har jag blivit klockare? vi lämnar den frågan öppen. Vad jag vet är att jag är påväg och att det kanske inte känns helt hundra.. Men att ta dagen som den kommer och att leva i nuet hjälper. Att förstå vilken grym möjlighet och en fantastisk chans som jag bara var tvungen att ta.. Att det inte känns helt hundra är nog på grund av att Ni där hemma inte har gjort det lättare.. Älskar Er alla! och vi ses igen, snart mycket snart..

Prob 23:18
There is surely a future hope for you,
and your hope will not be cut off"

Mitt i all intensivitet och information så övade vi inför våran välkomst konsert som vi ska ha den 4:de september, första låten som övades in här i malmö fhsk var min favoritlåt med coldplay. Martin (kursledare) på piano helt avskalat och rentav magiskt.. Texten fick en helt annan innebörd!

"When you try you best but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home,
and ignite your bones,
And i will try to fix you."







Kommentarer
Postat av: S

Den är väldigt speciell. Även för mig

2010-08-17 @ 22:36:38
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fiffi! Underbart att du startat en blogg så snabbt denna gången! Uppdatera ofta love:)



puss

2010-08-18 @ 13:03:59
Postat av: daniel j

hej fiffipiff. Im in!

2010-08-18 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0